Thursday, January 6, 2011

Egypt.. i love you. يا مصرباحبك

٠٠٠٠٠بحببك ---- حبينى٠٠٠٠٠

٠٠٠٠اوو حتى راعينى٠٠٠٠

٠ ٠٠انا عايز اعرف٠ يا يا يااا مصر يا هبه النيل ليية ٠٠٠

٠٠ يعني وفية اية طيب حتي التنفيس عن اللي احنا فيه٠

{{{انا اللي زارعك ورد- بتأكليني شوك لييه}}}

ولا شوفت فيكي ترف ----- ولاشوفت فيكى فلاح


  • كل اللي فيكي.. قرف

كرمتنا متهانه واللقمة باهانة

بتخلفييينا ليييييييية لما انتي كرهانا--؟؟؟

ان كان دا تقل ودلع بزياااااادة...... دلعك باااا



انتى عارفه انا عنك باحكى وامدح اسمى وارقى المداح

ولو حد بس فكر يتكلم عنك او يسئ اليكى ارفع فى وجهه السلاح

انا باحبك باحبك --- والله باحبك --- انتى امى--- انتى ام الدنيا

يا مصر حبك فى دممى يا مصر انتى روحى وكل حياتى

انتى عارفه انك قبل ما تكونى ام الدنيا انتى امى

انا باحبك باحبك انتى لييه كرهانى ومش عايزانى

بالله عليكى قوليلى لو انتى ناسيانى

بثخلفيييينا لييييه وانتى كارهانا

No comments: